Meditációs gyakorlatok

Hogyan válj a meditáció igazi mesterévé már néhány alkalom után?

meditációs gyakorlatok

Tanuld meg azokat az egyszerű, mégis rendkívül hatékony praktikákat melyek segítenek, hogy visszanyerd egyensúlyodat és minél hamarabb elérd  a belső béke és nyugalom állapotát.

 

Kezdd itt!

Önmegvalósító és Kundalini aktivizáló gyakorlat.

Ezzel a gyakorlattal megalapozhatod magadban a belső béke, nyugalom, öröm és tiszta tudás forrását. Ennek a gyakorlatnak csak akkor kezdj neki, ha van nyugodt fél órád és közben senki sem fog zavarni, a telefon nem fog csörögni. Meglátod megéri. Megtapasztalhatod annak a nagyon finom, erőnek a Kundalininek a megnyilvánulását, mely mindenkiben megtalálható.

 

Tipp1! Az Önmegvalósító meditáció egy nagyon intenzív tapasztalás. Érdemes utána még pár percet meditálni, segíteni a Kundalini munkáját.  Válaszd valamelyik rövid meditációt, ha van még pár perced és szívesen maradsz meditációban!

Tipp2! Tanuld meg azt az egyszerű gyakorlatot, a Kundalini felemelés és Bandhan meditációt, amivel máskor is könnyen aktivizálhatod a Kundalinit és hamar elérheted a meditáció állapotát.

Tipp3! Érdemes ide többször is visszatérned, elvégezni ezt a gyakorlatot. Nagyon jól meg fogod alapozni a meditációs állapot egyre könnyebb és könnyebb elérését.

 

További kellemes meditációt!

Meditációs Péter
peter@jogameditacio.hu

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás