Utazás a Muladhara csakrától az illúziók óceánjáig 2. rész

Utazás a Muladhara csakrától az illúziók óceánjáig 2. rész

Utazás a Muladhara csakrától az illúziók óceánjáig 2. rész

Shri Mataji angliai (Derby-ben) előadása 1982-ből – folytatás

Utazásunk a finomrendszer energia-csatornái és csakrái mentén folytatódik.

 

(az előző részt itt találod)

 

Kaptam egy jogos észrevétel, hogy nem mellékeltünk finomrendszer ábrát a cikkhez. Így most pótlom ezt a hiányosságot a beszéd második részének közlése mellett. Fogadd szeretettel!

A lenti ábrán láthatod a finomrendszert, amit minden Sahaj meditáló ismer. Ez a rendszer 3 csatornából és 7 energiaközpontból (csakrából) áll. A legalsó, 1-es központ a Muladhra csakra, a gyökér támasza. A nagy, kerek, zöld terület a Bhavaszagara vagy illúziók óceánja. Ha szeretnéd jobban megismerni a finomrendszert, iratkozz be a tanodába!

 

csakra ábra

 

A beszéd folyatatása:

“Miután ezt elértétek, elkezditek a második központot használni, ami a kreativitásotok központja, a cselekvésetek központja. Az állatoknak nincsen egójuk. Persze, ha emberekkel élnek együtt, akkor kialakíthatnak. De egyébként egyáltalán nincsen egójuk. Amikor pedig valami helytelent tesztek, megbántódtok, bűntudatotok lesz. Az állatoknak sosincs bűntudatuk, mert egy másik állat megölése a természetükhöz tartozik, az a természetük, hogy egyenek, így ezért sosem érzik bűnösnek magukat. Csak az emberek mondják ezt: „Ó, nem kellett volna ezt mondanom. Nem kellett volna ezt tennem.” A bűntudat csak az emberekre jellemző. Mások elnyomása egyedül emberi tulajdonság.

A második központ akkor lép működésbe, amikor gondolkodtok, a jövőről gondolkodtok, terveztek. A fizikai … (Shri Mataji oldalra súg valamit.) (Túl erős a fény. Lekapcsolnátok? Jobb, ha lekapcsoljátok.) Gondolkodtok, és a gondolkodáshoz energiára van szükségetek. Ezt az energiát a gyomrotokban lévő zsírszövetből nyeritek, amely az agy működéséhez szükséges. Ahhoz, hogy ezt az agy számára átalakítsa, ennek a szegény központnak nagyon keményen kell dolgoznia. Amikor gondolkodtok, ez a központ működik. Nagyon, nagyon keményen kell dolgoznia egy feladatért, ami pedig az, hogy ellássa az agyat zsírsejtekkel. (Shri Mataji a lámpák lekapcsolását kéri.)

Ez a központ, amit Swadisthan központnak hívunk, adja a jövőtöket, a jövőről való gondolkodás és a tervezéshez szükséges energiát, a fizikai munka, testi feladatok megnyilvánulásához szükséges energiát. Ez a szegény központ csak egyetlen feladatot tud végezni: átalakítja a zsírt az agy működése számára. Mármost, ha egy központ, amelynek több feladata is van, csak egyet végez, akkor a többit elhanyagolja. Ez problémát fog okozni a szervezetben, mert el kellene látnia a májat, a hasnyálmirigyet, a vesét és a lépet. És ha egyszer elkezd csak egyféle feladatra koncentrálni, akkor erre programozza át magát,és a többivel már nem fog tudni foglalkozni. Így alakul ki a máj probléma, így jön létre a cukor betegség, vese gondok, és a vérnyomás problémák. És egy nagyon komoly betegség, a vérrák is kialakulhat.

A Sahaja jóga meg tudja gyógyítani mindezeket a betegségeket. Ezek csak testi bajok, de még a testi bajainkat is meg tudja gyógyítani, mert ha ezt a központot visszahozzuk a normális működésébe, ha normális viselkedésre ösztönözzük, könnyen meg tudjuk gyógyítani az ilyen betegségeket, amelyek a túlzott aktivitásból, a túl sok gondolkodásból, a túl sok fantáziálásból erednek.

Nagyon veszélyes dolog mindig a jövőre gondolni. Például, ahogy most itt ülünk, kényelmesen kellene itt ülnünk és beszélgetnünk egymással. Ehelyett ilyen gondolataink támadnak: „Mit fogok holnap csinálni, vagy mit fogok csinálni, ha hazamegyek? Mit fogok főzni? Mit fogok enni?” Vagy, hogy “Elérem-e a vonatot?” Az efféle futurista viselkedés egy nagyon furcsa személyiség kialakulásához vezet. Az ilyen ember annyira a jövőben fog élni, hogy elfelejti a múltat. Találkoztam egy úriemberrel, aki még a nevét is elfelejtette. Az apja nevét is elfelejtette. Elfelejtette az anyja nevét, és felesége legnagyobb döbbenetére, még az ő nevét is. Erre a feleség sírni kezdett. Azt mondta: „Most mit csináljak? Mindent elfelejtett. Most már a jövőben van. Csak a jövőt ismeri.” Vissza kellett őt hozni középre. Ekkor fokozatosan elkezdett újra emlékezni. Ekkor elmondta Nekem, hogy ő az egyik nagy körzet tanácsának az elnöke Indiában. Majd azt mondta: „Voltam.” Majd azt: „Vagyok.” Erre Én: „Ez jó: ez már jobb. Most már abban az állapotban vagy, amikor azt mondod, hogy vagyok.”

Ez történik, és ez fog történni a mostani társadalmainkkal, amelyek nagyon futuristák. Ahhoz, hogy ezt lecsillapítsuk, bármivel próbálkozhatunk. Bármit próbálhattok. Például, mutathattok képeket a múltból, ilyesmiket, de ez nem fogja a lovat visszahozni. Nagyon gyorsan szalad. Az egyetlen dolog, ami segíthet, az a Kundalini felébresztése. Amikor a Kundalini felébred akkor megvilágosítja a középpontot és a középpont maga visszanyeri a normális alakját, a normális működését, a normális állapotát. Emellett rendelkezik a megnyilvánulás dinamikus erejével, amint ez a központ, amely a figyelmünkért felelős, megvilágosodik, a figyelmünk is megvilágosodik és a megvilágosodott figyelem dinamikussá válik. Ennél fogva, ahogy itt ülünk, bárkire ráhelyezhetjük a figyelmünket, csak helyezzétek rá a figyelmeteket, semmi mást nem kell tennetek, és az ujjaitokon érezhetitek, hogy mi a baj azzal az emberrel. Lehet ez a valaki több ezer kilométernyire. Amikor Nixon bajban volt, nem is tudom, egyszer azt mondtam: „Nézzük meg mi van Nixon-nal. Hogy van?” Azt mondták, „Anyám, szörnyű bajban van”.

Krisztus azt mondta: „A kezeitek beszélni fognak.” Ez az idő most eljött. Ezek a kezek, amelyek annyira egyszerűnek tűnnek, valójában nagyon finoman kidolgozottak, annyira érzékenyen lettek megalkotva, az idegvégződések annyira mikroszkópikusak, hogy nem értjük, mennyi mindent el tudnak nekünk mondani, mi mindenre képesek. A Kundalini felébredésével az ujjaitokon elkezditek érezni a vibrációkat magatok körül, a Mindent Átható Erőt, amelyet még sosem éreztetek azelőtt. Ezek az ujjak, amelyeket elhanyagolunk, amelyekkel rosszul bántunk, rossz dolgokra használunk, ezek az ujjak maguk megvilágosodnak és elkezditek érezni őket.

Ezért mondtam azt, hogy a tudatosságotoknak kell megvilágosodnia. A tudatosságnak kell megnyilvánulnia. Így elkezditek azokat (csakrákat – ford.) érezni az ujjaitokon. Itt baj van, ott baj van, látni fogjátok, hol a probléma. Ezek mind a központjaitokkal kapcsolatosak. Ebből van öt, hat, hét. Hét a bal oldalon és hét a jobb oldalon. Ez az érzelmi oldalunk, ez a fizikai és a racionális, vagy mondhatjuk úgy, a mentális oldalunk.

Megtudhatjuk valakinek az állapotát, abból, hogy meleget érzünk vagy forróságot, vagy zsibbadást, vagy nehezet. Párbeszéd alakul ki a Mindent Átható Erővel, amely informál minket, üzen nekünk. Ezek az üzenetek annyira helyénvalóak, hogy ha mondjuk lenne itt tíz önmegvalósult gyermek, – sok önmegvalósult gyermek születik ezekben az időkben. Manapság nem értjük meg a gyerekeket, de ezekben az időkben nagyszerű gyerekek születnek és ők azért születnek most, mert eljött az idő. Ez az Ítélet ideje, a Feltámadás ideje, ez az a kor, amelyről az írásokban olvashatunk. Nagyszerű emberek születnek. Ha ezeknek a gyerekeknek bekötjük a szemét, és az előttük ülő személyről kérdezzük őket: „Mi a gond ezzel a személlyel?”, mindannyian ugyanazt az ujjukat fogják felemelni. Ugyanazt az ujjukat fogják felemelni, akkor is, ha be van kötve a szemük, akkor is ha háttal állnak annak a személynek, hátra felé tudják tartani a kezüket és meg tudják mondani. Ők annyira jók, a gyermekek annyira jók. Amikor a szájukba veszik az ujjukat, néha azt hisszük, nem is tudom, Freud, akit én sületlennek tartok, nem sok mindent tudott Istenről és az életről, egyáltalán semmit. Ő nagyon …, keveset tudott. Azt mondja, ennek köze van a szexhez. Mindenben csak a szexet látta és nem az emberi lényt. Másokat is le akart alacsonyítani. (Bármit is mondjon ez az alak, az igazság az, hogy ennek semmi köze a szexhez.)

Arról van szó  hogy ezek a gyerekek érzik a forróságot az ujjaikban. Ténylegesen érzik. Ezért teszik az ujjukat a szájukba. Vannak nagyon apró gyermekek, akiket láttam. Van itt egy, aki Londonból való, egy másik idevalósi a közelbe, ha megkérded bármelyiküket, azonnal megmondják, hogy hol az akadály, melyik csakrában. A gyerekeket nem lehet becsapni. Ugyanazt a dolgot fogják mondani arról, hogy mi történik. A tudatosságotok megvilágosodik, és a kezeitek, amelyekben a szimpatetikus idegrendszer végződik, el fogják mondani nektek. Mondhatjuk, hogy a központi idegrendszerünkön érzünk másokat és magunkat.

Tegyük fel, itt ülsz előttem, és én megkérdem tőled: „Mi a problémád?”. Azt fogod mondani, hogy „Nem tudom, mi a probléma velem. Nem tudom.”. De én lehet, hogy meg tudom mondani, hogy mi a probléma veled. Ha elmész az orvoshoz, azt fogja mondani: „Igen, ez a probléma.” Honnan tudta?” Nem kell elmenni semmilyen vizsgálatra, semmilyen orvosi vizsgálatra nem kell elmennetek, ahol miután kivették az összes fogatokat, a szemeteket, azt mondják, hogy nagyon egészségesek vagytok. Nem kell ezeket a szörnyű dolgokat elviselnetek. Nem kell ezekre pénzt pazarolnotok és mindenféle frusztrációval járó dolgokat kipróbálnotok. Elég, ha így teszitek a kezeteket és tudni fogjátok, hogy mi van veletek. Azok, akik Sahaja jógik, pedig meg fogják mondani nektek, hogy mi a baj veletek és hogyan hozhatjátok azt rendbe.

Eljött az idő, ez egy fantasztikus kor, amelyben a Sahaja jóga nagyon sok rákos beteget meggyógyított, nagyon sok vérrákos beteget. Nemrég egy lány, aki Sahaja jógini New Yorkban, meggyógyított egy vérrákos beteget. A beteg fiú már haldokolt. Kijelentették róla, hogy meg fog halni. Úgy mondták, hogy még kb. tizenöt napja van hátra és aztán meg fog halni. Ennyit tudtak tenni. Azok után, amin ez a fiú keresztül ment. Eljöttek Indiából, minden pénzüket erre költötték, és ezt a zárójelentést kapták, hogy tizenöt nap múlva meg fog halni. Mármost, ezek az emberek valahogy kapcsolatba léptek Velem, és azt tanácsoltam nekik, hogy hívjanak fel egy New Yorkban elő jóginit. Elmondták, hogy van itt egy fiú, Rahulnak hívják, nincs még tizenhat éves. Vérrákja van. Nemcsak, hogy a fiú meggyógyult, hanem el is jött hozzám Londonba, és most már otthon van.

Nagyon fantasztikusan hangzik az, hogy valaki, aki nem orvos, akinek semmi köze az orvostudományhoz, gyógyítani tud. Minden orvosságon túl, mindezeken túl, létezik egy finom szintű erő, az isteni erő, amelyből minden ered. Ha valamilyen módon ennek az erőnek a birtokába kerültök, vagy annak az embernek, aki tudja, hogyan bánjon ezzel az erővel, akkor bárkit meg tudtok gyógyítani. Most már nem Én gyógyítok, a tanítványaim gyógyítanak. Nem is tudom, Dr. Warren, aki orvos, hány embert is gyógyított meg a Sahaja jóga segítségével, ami nem orvostudomány. Még ő maga sem tudná megszámolni, mennyi beteget gyógyított meg.

Az egész rendszer meg fog változni. Saját magatok mestereivé fogtok válni, az erőkké, amelyek belőletek fognak kiáradni. Amikor valaki azt mondja, hogy vannak tanítók (guruk), akik gyógyítani tudnak, vannak guruk, akik szörnyű betegségek növekedését tudják megállítani, akkor nem hisszük el, hogy ez lehetséges. Azt gondoljuk, ez lehetetlen. Hogyan volna lehetséges? Hogyan hihetnénk el? Ez egy dajkamese. De ha látjátok ezt magatokon megnyilvánulni, akkor elámultok majd.

Egyszer hajóval utaztam, és a kapitány megkapta tőlem az önmegvalósulását. Történt egyszer, hogy a hajó egyik alkalmazottja beszorult a hűtőrészbe és tüdőgyulladást kapott. Persze, Én nem magánemberként utaztam, a férjem ennek a cégnek volt az elnöke, így nem kérhetett meg Engem, hogy bemenjek hozzá. Úgy gondolta, ez túl nagy kérés lenne. Azt mondtam: „Rendben, ha nem engeded, hogy bemenjek hozzá, akkor neked kell. Ne küldj SOS jelet orvosért, semmit se. Menj és tartsd a kezed a mellkasán öt percig.” A tüdőgyulladása teljesen meggyógyult, de a kapitány mégsem tudta mindezt elhinni. „Lehetséges ez?” Azt mondtam: „Igen. Ez megtörtént veled. Most már átalakultál. Fogadd el.”

Fel kell válallnotok az erőt, amelyet kaptatok, amit szanszkrit nyelven mi úgy hívunk, hogy „viraaj”. Vállaljátok fel. Mert látjátok, ha nem tudjátok, hogyan éljetek a trón hatalmával, hogyan higgyétek azt a magatokénak, akkor olyanok lesztek, mint a koldus gyermek, akit a trónra ültettek, de aki még mindig az eléje járuló emberek felé tartja a markát: „Adj öt rúpiát! Adj öt rúpiát!”

Ameddig fel nem vállaljátok ezeket az erőket, bizonytalanok lesztek, de ettől azért még ott vannak bennetek. Különösen a nyugati elme számára ez egy nagyon nehéz pont, mert nem tudják elhinni, hogy rendelkezhetnek ezekkel az erőkkel. Hiába mondjuk nekik, azt kérdik: „Hogyan lehetséges ez?” Pedig lehetséges.

Vegyük például ezt az eszközt. Ha elvinnétek egy faluba és azt mondanátok, hogy ez messzire viszi a hangjukat, vagy ha mondjuk egy televízióról azt mondanátok, hogy mindenféle filmet, színdarabot láthatnak benne, vagy hogy zene jön ki belőle, nem fogják elhinni nektek. Azt mondanák: „Ebből a dobozból? Ez csak egy közönséges fadoboz.” De ha csatlakoztatjátok, akkor megmutatja, mire képes.

Hasonlóképpen az emberi lényeket is hétköznapi, közönséges dolognak tartjuk. Magától értetődőnek vesszük. Nem is tudjuk, mennyire dicsőségesek vagyunk, mennyire nagyszerűek vagyunk, hogy Istennek milyen fáradságos munkájába tellett megteremtenie minket oly sok odafigyeléssel és szeretettel. Mindezt különleges célból tette: mert minden erejét nekünk akarja ajándékozni. Azt akarja, hogy belépjünk az Isteni Királyságba, és élvezzük az áldásait és szeretetét. Mindezt nem tudjuk elhinni, annyira frusztráltak vagyunk, annyira undorodunk magunktól és a társadalmunktól, mindentől. Pedig nem kellene, nem kellene. Csak meg kell történnie. Csak csatlakoznotok kell a hálózathoz és minden működni fog. Ahogy már működik is. Emberek ezreiben működik és bennetek is fog.

Az embereknek elég abszurd elképzeléseik vannak, miszerint pénzzel mindezt meg lehet vásárolni. Hogyan is lehetne fizetni bármiért, ami élő? Fizettél már valaha valamiért, ami élő? Fizettél már a virágnak azért, hogy gyümölccsé érjen? Lehet a virágnak fizetni? „Rendben, itt van egy font, teremj gyümölcsöt!” Menni fog így? Teljesen abszurd. Nem fizethetünk az élő Istennek, nem fizethetünk az élő tapasztalatért, nem fizethetünk az evolúciós fejlődésünkért. Mert mindez spontán. Mert mindez bennünk van. Magától működik.

Csak a pénzt értjük, olyannyira, hogy nem értjük meg azokat a dolgokat, amikért nem kell fizetni, pedig oly sok minden ingyen van. Oly sok minden ingyen van, mégsem értjük ezen dolgok fontosságát, mert azt hisszük, ha valami ingyen van, akkor az nem lehet nagyszerű. Valójában pedig a nagyszerű dolgokat mind ingyen kapjuk, ezek nélkül nem is léteznénk. Nem élhetnénk, ha nem lélegezhetnénk szabadon, nem lehet e nélkül létezni. Néha előfordul a repülőgépen, vagy valahol (hogy nincs levegő – ford.), ilyenkor jönnek rá az emberek azon dolgok fontosságára, amelyekért nem kell fizetnünk, és amelyeket magától értetődőnek veszünk.

Meg kell értenünk, hogy az Istenről és az Isten eléréséről, az önmagunkban való elmélyülésről alkotott elképzeléseink szintén tévesek. Azt hisszük, hogy ha fejen állunk, elérhetjük Istent. Ha ez így lenne, akkor minden evolúciós előrelépésnél fejen kellett volna állni.

Vagy azt gondoljuk, hogy ha versengünk, akkor elérünk valamit, vagy azáltal, hogy ilyen, vagy olyan ételt eszünk, ha valamilyen módon viselkedünk, akkor elérhetjük Istent, ez mind hibás elképzelés. Megkérdezhetitek akkor, hogy miért mondják a vallások, hogy ne kövesd el ezt, ne tedd azt? Azért, mert ezek a dolgok szükségesek a fennmaradásunkhoz, hogy emberi lényekként egyensúlyban tudjunk maradni. Ha nem tesszük ezeket a dolgokat, elveszítjük az egyensúlyunkat. Kell, hogy legyen bennünk egyensúly, ezért mondták: „Ne tedd ezt!”

Az emberek hajlamosak a szélsőségekre. Mond nekik az ember valamit… Ismertem embereket, ha azt mondjuk nekik, ahhoz, hogy ez a központ meggyógyul, ha ezt az ászanát végezd, akkor százszor, vagy ezerszer is elvégzik egy nap. Erre pedig nem kérte őket senki. Azt mondtam, elég, ha egyszer csinálod, vagy egyszer egy héten. Akkor is százszor fogják. Szélsőségekbe megyünk. Ezért mondták ezek az emberek, hogy ne tedd ezt, ne tedd azt, ne tedd meg amazt, mert így megtartjuk az egyensúlyt. De ekkor az egónkkal azt mondjuk: „Miért ne? Mi a baj ezzel?” Rendben, akkor tedd meg.

Olyan, mint amikor a gyereknek azt mondjuk: „Ne dohányozz!”. „Miért ne, minden barátom dohányzik, én is fogok.” Rendben, tedd azt. Dohányozz, legyél rákos, lesz egy lyuk a nyakadon. Lélegezz azon át. Aztán később az se lesz, orrod se lesz. Úgy fogsz mozogni, mint egy gép, és bámulsz mindenkire. Nem tudsz majd beszélni, nem tudsz normális emberként élni. Akkor majd rájössz, hogy: „Istenem, bárcsak ne dohányoztam volna !”

A Sahaja jógában nem mondjuk azt senkinek: „Ne dohányozz!”, mert az emberek fele elmenne. Sosem mondjuk: „Ne igyál!”, sose mondjuk, hogy ne tedd. Azt mondjuk, rendben, ha ezt teszed, rendben van. Először hadd kapjátok meg az önmegvalósulást. Mihelyt megtörténik, egyszerűen magatoktól abbahagyjátok ezeket a dolgokat, mert ha megtaláltátok a legmagasztosabbat, nem fognak ezek az apró dolgok érdekelni. Minden szokásotok automatikusan megszűnik. Nem kell rátok erőltetnem semmit. Minden ott van bennetek, az erő, amely felemel. Mint ahogy a lótusz, amely saját erejéből felemelkedik a mocsárból, ugyanúgy ti is feljöttök, és az illatotok betölti majd a mocsarat, magatok is meglepődtök majd. Először a mocsárral azonosítjátok magatokat, és azt gondoljátok, hogy ez az, ami van. De ez nem igaz. Amikor a lótusz felemelkedik, széttárja gyönyörű szirmait és a belőle áradó illat lesz a személyisége, amely mindenfelé árad belőle. Ez az, ami veletek fog megtörténni. Mindannyian a bennetek rejtőző, láthatatlan lótusszá fogtok válni, amely kinyílik és isteni mivoltotok illata szerteárad majd.

Ma nem tudok minden központra kitérni, mert ha mindegyikről elkezdenék beszélni, az nagyon terjedelmes lenne. Három központról volt tehát eddig szó: a Muladhara, a Swadisthana, és a Nabhi csakrákról. A többiről majd holnap beszélek, de most még a Lélekről kell szólnom, amelyről már annyiszor elmondtuk, hogy a Lélekké kell válnunk.  Az angol nyelvben, mint tudjátok, a ’spirit’ szó sok mindent jelent, eléggé több értelmű. Még az alkoholt, a halott lelkeket is így nevezik, és a Lelket is, amely mindenen túl van, amely a tiszta lény, amit szanszkrit nyelven Atmának neveznek. Én arról a Lélekről (Spirit) beszélek, amely a tiszta lény bennünk, amely kötődések nélküli, amely a szemlélő bennünk, amely mindig lát minket, figyel minket, és mint öröm és boldogság lakozik a szívünkben. A Lélek nem a mi tudatos elménk és nem is érezzük a központi idegrendszerünkön, nincs az irányításunk alatt.

Egy analógiával szemléltetve, a bal oldal olyan, mint a fék, a jobb oldal pedig olyan, mint a gázpedál az autóban. Amikor vezetni tanulunk, elöl ülünk a vezetői ülésben, a mester pedig figyel minket hátulról, nézi az előadást. Néha a bal oldalra megyünk, vagyis megnyomjuk a féket, néha pedig felgyorsítunk, hibát követünk el, végül megtanulunk vezetni.A vezetni tanuláshoz bölcsesség kell, és ennek úgy leszünk birtokában, ha egyensúlyban tartjuk az életünket. Az egyensúly a legfontosabb dolog. Ha valaki nincs egyensúlyban, a Sahaja jóga segítségével egyensúlyba tud kerülni.

A jobb és baloldal egyensúlyban tartása, vagyis a fék és a gáz használata által elsajátítjátok a vezetés mesterségét. Ám a mester még mindig ott ül a hátsó ülésen. Aztán ti váltok mesterré. A mester a bennetek lévő Lélek. A Lélekké váltok, figyelitek magatokat, amint vezettek. Az egész olyan lesz, mint egy színdarab, mint egy dráma. Kívülállóként szemlélitek, ami a szemetek előtt történik, minden olyan lesz, mint egy színdarab és ti nem vagytok a részei. Tehát a tengelyetek területére léptek, és a periféria nem lesz hatással rátok. Csöndes, sugárzó, halk személlyé váltok, aki látja a perifériát, a periféria mozgását, de nincs benne.

Így váltok mesterré. Így váltok prófétává.“ A Sahaja jógának ma megvan az ereje ahhoz, hogy prófétává tegye Isten embereit, és ezen próféták másokat is azzá tudnak tenni.” -, mondta William Blake, Anglia nagyszerű költője. Pontosan erről szól a Sahaja jóga. Blake száz évvel ezelőtt mindezt megjósolta, és ha ma eljöttök a Sahaja jógába, elámultok majd, mivé váltatok. Amit megjósolt arról, hogy Angila a holnap Jeuzsáleme lesz, az a holnap most van.

Az országotoknak, Angliának ˗ amely oly távoli, nem tudom az emberek tudatában vannak-e annak, hogy mi is ez az ország, ami az univerzum szíve, az univerzum legfontosabb része – Jeruzsálemmé kell válnia. Ezért az angol embereknek ki kell jönniük a tehetetlenségükből, meg kell látniuk a lehetőségeiket, fel kell emelkedniük ehhez, és így működni fog. Londonban már nagyon jól működik is. Persze nincsenek túl sokan, mert műanyagot lehet sorozatban gyártani, de olyat létrehozni, ami élő, ahhoz idő szükséges. Mihelyt eljön az ideje, és ez a nagyszerű ország éretté válik, biztos vagyok benne, hogy elfoglalja majd a helyét abban a pozicíóban, hogy Jeruzsálemmé válik, ahová az emberek azért jönnek, hogy Istent imádják.

Meglepő dolgok történnek a Sahaja jógában, a százszorszép, amelynek sosem volt illata, most illatos. Angliában a legtöbb virágnak nem volt azelőtt illata, erről voltak híresek. Most mindegyik rendkívül illatos. Ti magatok is meggyőződhettek erről.

Mindezen dolgokat a természet alakította így. Minden működik, de mi a helyzet az emberekkel? Hol vannak, mit csinálnak, merre vesztek el? Ez nagyon szomorú dolog. Véletlenül jöttem Londonba, azt kell mondjam, de lehet, hogy ez már előre így lett rendezve. A férjemet kinevezték erre az állásra, és ide kellett jönnie. Az ENSZ ezen ügynöksége egyedül csak itt van, Angliában. Máshol sehol nincs. Az ENSZ-nek egy ügynöksége van, ahová a férjemet kinevezték, így kerültem ide. Máskülönben nem hiszem, hogy guruként ide jöhettem volna, mert ezen kívül más nem érdekel. Máskülönben nem jöhettem volna, mert hivatlanul nem mennék egy országba, de ide meghívottként érkeztem. Minden magától működik. Nektek csak önmagatokat kell rendbehozzátok, hogy megértsétek nem csak a dinamizmus és a vitalitás fontosságát, hanem ami a legfontosabb, hogy ezen a ponton a pusztulás vagy épülés közötti határon álltok. Az angol emberek különleges helyzetben vannak. Fel kell emelkedniük, mert ők alkotják a szív sejtjeit.

Holnap folytatom ezt a beszédet. Remélem, el fogtok jönni és jól fogjátok érezni magatokat. Elnézést a torkom miatt, mindennap egyfolytában beszéltem. Nagyon köszönöm. “

 

* * *

******************
M E G H Í V Ó
******************

******************************************************
Ingyenes, meditációs szitár koncert

2016. október 8-án, Gödön
Szeretnék ott lenni a szitár koncerten

******************************************************

További kellemes meditációt kívánok!

Meditációs Péter
peter@jogameditacio.hu

One thought on “Utazás a Muladhara csakrától az illúziók óceánjáig 2. rész

Oszd meg véleményed a témáról, tedd fel kérdésed!

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Optionally add an image (JPEG only)

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik kicsik, teljesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal azért helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

Bezárás